فروشگاه اینترنتی و بازاریابی NTNN فروش انواع لوازم مختلف وغیره...

تمام زندگی من ایران (تابع قوانین جمهوری اسلامی)

فروش ویژه دستگاه فرچیپس سیب زمینی دستی

فروش ویژه دستگاه فرچیپس سیب زمینی دستی

 

 

 

 
دستگاه فرچیپس سیب زمینی دستی، تولید انواع فرچیپس های خوشمزه در منزل. کاملاً دستی و بدون نیاز به برق ...
سیب زمینی فنری شده یا همان فرچیپس، درواقع همان سیب زمینی معمولی است که به صورت یک دست، شبیه به یک فنر برش خورده و مورد استفاده قرار می گیرد. سیب زمینی فنری شده را می توان به صورت کبابی و یا سرخ شده درست کرد که جذابیت ظاهری آن باعث جلب توجه افراد مختلف و به ویژه کودکان می شود. دستگاه فرچیپس سیب زمینی دستی به شما کمک می کند سیب زمینی را به سادگی و در زمانی اندک به شکل یک فنر برش بزنید. این محصول کاملاً دستی می باشد و برای عملکرد نیازی به استفاده از برق و یا باطری ندارد. دستگاه فرچیپس دستی شامل دستگیره، سه عدد سیخ و یک عدد کاتر می باشد و استفاده از آن بسیار ساده است. نگهداری از این محصول نیاز به اشغال فضای زیادی ندارد و به راحتی نیز قابل شست و شو می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 39000 تومان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan